Skip to main content

Kuzi ''Shkolla ime'' 1.0

Që të jetë ky kuiz më i madh me pyetje dhe më atraktiv ju mund të jepni donacion çfarëdo shume që dëshironi.

                                                     





Kuizi '' Shkolla ime '' është një kuiz apo test elektronik që përmban pyetje nga lëndët e ndryshme shkollore dhe ju ndihmon nxënësve në mësim si dhe gjithashtu në testin e semimaturës, maturës dhe testin pranues në fakultet.

Para se t'a luani kuizin ju këshilloj të mos e përdorni gogle.com për të gjetur përgjigjet e sakta sepse mbase mund t'i gjeni përgjigjet por vetëm se do ta mashtroni veten sepse ju nuk i dini përgjigjet e sakta por i dinte gogle.com

Pra edhe nëse gaboni në përgjigjet e sakta prap se prap është më mirë të gabosh që të bën të mësosh se sa të mos gabosh(duke e shfrytëzuar gogle.com) e duke gënjyer veten se jeni duke ditur.

Për ata/ato që nuk e kanë të instaluar flash player...linku për shkarkim është ky http://get.adobe.com/flashplayer/

Tani kuizi ka 1070  pyetje. 

Tani kuizin edhe mund ta bleni për një çmim të volitshëm 15 dollar apo 13.50 euro ku mund t'ju qaseni të gjitha pyetjeve me shpjegimet përkatëse

buy  
Kur të kontrolloni testin përdorni shigjetat  ←  

Do të shtohen pyetje të reja vazhdimisht kështuqë na vizitoni prap ju edhe mund ta ruani këtë faqe duke shtypur CTRL+ D dhe më pastaj ta vizitoni prap me vetëm një klikim.

Instruksionet: Fillimisht kliko fillo pastaj shfaqet pyetja me përgjigjet përkatëse kliko mbi pergjigjen qe mendoni se eshte e sakte dhe pastaj kliko paraqit. 

Për momentin ky kuiz në bazën e të dhënave përmban 1070 pyetje të lëndëve të ndryshme si: Gjuha dhe letërsia shqipe dhe e huaj, Biologjia, Kimia, Fizika, Historia, Gjeografia, Matematika, Gjuhë angleze etj.

Çdo ditë do të shtojmë pyetje të reja.Çdo herë që e luani kuizin përzgjedhen 10 pyetje në mënyrë automatike.Pastaj nëse e luani për herën e dytë përzgjidhen edhe 10 pyetje të tjera por që përzihen(mund të përsëritet ndonjë pyetje por gjithsesi renditja e përgjigjes së saktë ndryshohet automatikisht).

Me shtimin e pyetjeve të reja përsëritja e pyetjeve do të minimizohet sepse përzgjedhësi pyetjeve do të ketë hapësirë më të madhe dhe zgjedhje më të mëdha në dispozicion.
 
Kuzi ''Shkolla ime'' 1.0
Nëse dëshironi të luani prap këtë kuiz atëherë klikoni mbi: Kuizi shkolla ime 1.0 



Ky është një kuiz i cili përmban pyetje të shumta nga lëndët e ndryshme shkollore.

Për çdo lojë shfaqen 10 pyetje që janë të ndryshme dhe herën tjetër janë poashtu të ndryshme dhe do të mundohemi që ta pasurojmë me pyetje sa më të shumta që në këtë mënyrë edhe të jetë më i veçantë.

Nëse dëshironi të luani prap këtë kuiz atëherë klikoni mbi: Kuizi shkolla ime 1.0 dhe hapet përsëri faqja ose mund ta bëni duke shtypur F5 në tastierën tuaj dhe pastaj kliko fillo për ta luajtur përsëri.

Shpresoj dhe besoj se do t'ju pëlqej.

Për çdo sygjerim, kritikë apo diçka tjetër rreth kuizit na shkruani në këtë email:

adrapitful@hotmail.com

Ose mund të shkruani edhe në komente.

Nëse keni përpiluar ndonjë pyetje dhe dëshironi që ajo pyetje të jetë në këtë kuiz atëherë dërgoni pyetjet e juaja në adrapitful@hotmail.com të tregoni përgjigjen e saktë dhe sapo ta bëjmë verifikimin e saj ne do ta paraqesin në përditësimin e rradhës së bashku me emrin e përpiluesit/përpilueses.

Nëse ju dëshironi ta mbështesni këtë kuiz atëherë ju mund ta bëni fare thjeshtë mjafton klikimi në reklama.Pra kliko në reklama dhe ndihmo që ky kuiz të jetë sa më i mirë.


Nëse dëshironi të luani prap këtë kuiz atëherë klikoni mbi: Kuizi shkolla ime 1.0




kuiz nga kimia dhe biologjia,testet e matures,matura shteterore,kuiz nga gjuha dhe letersia shqipe,gjuhe dhe letersi shqipe,gjuha shqipe,teste nga biologjia,biologjia online,teste biologji,biologjia test,Kuizi shkolla ime,kuiz shkolla ime,test shkolla ime,kuizi shqip shkolla ime,kuize ne shqip shkolla ime,biologjia dhe kimia,historia,gjeografia,
kuiz diturie shqip test diturie kuiz diturie per femije kuiz diturie ne gjuhen shqipe kuiz diturie quiz kuiz diturie quizzes take kuiz diturie diturie shikoni quiz,kuizi,testet e semimatures,testet e matures,matura

loading...

Lexo edhe:

Postimet e fundit






Popular posts from this blog

Trajta e shquar dhe e pashquar e emrit

  Trajta e shquar dhe e pashquar e emrit Trajta themelore e emrit është rasa emërore e pashquar.  Nga trajta themelore ose parësore i fitojmë format e tjera gramatikore të emrit (trajtat). Emrat , si në njëjës ashtu edhe në shumës, përdoren në dy trajta: a) në trajtë të pashquar dhe b) në trajtë të shquar shquar. Emri në trajtën e pashquar tregon qenie, sende ose dukuri në përgjithësi, në mënyrë të papërcaktuar. P.sh.: një nxënës, një punëtor, një mendim , një mace, një laps etj. Emri në trajtën e shquar tregon qenie, sende ose dukuri të tjera, të veçuara nga gjërat e tjera të llojit të vet. P.sh.: nxënësi, punëtori, mendimi, macja, lapsi etj.   Formë përfaqësuese (bazë) e emrit është trajta e pashquar, numri njëjës, rasa emërore : djalë, vajzë, shkollë, lule, letër, njeri, kompjuter, lepur, qen, piano etj. Trajta e shquar e emrit formohet duke i pasvendosur formës përfaqësuese nyjën shquese, përkatësisht mbaresën: a) për emrat e gjin

Ese të ndryshme shqip

Ese dhe Hartime '' Ese dhe hartime të ndryshme shqip dhe anglisht '' Ndalohet rreptësisht kopjimi dhe postimi në një faqe tjetër.  Redaksia Rapitful ka lexuar disa ankesa në emailin e saj të bëra nga disa arsimtarë dhe profesorë ku janë ankuar se nxënësit po i kopjojnë esetë dhe hartimet nga faqja Rapitful dhe me ato ese apo shkrime po prezantohen gjatë shkrimit të eseve dhe hartimeve. Pra redaksia Rapitful kërkon nga nxënësit që të mos kopjojnë esetë dhe hartimet dhe me to të prezantohen para mësimdhënësve por le të jenë këto ese vetëm si një udhërrëfyes se si duhet të shkruhet një ese apo hartim dhe asesi të kopjohen. Ju faleminderit për mirëkuptim. Ese dhe hartime do te shtohen vazhdimisht keshtuqe na vizitoni prap. Nëse dëshironi Analiza letrare të veprave të ndryshme kliko mbi Analiza Letrare Kliko mbi titullin që ju intereson Ese për Diturinë   Për Mjekët! Fakultetet e sotme po kryhen me teste 6 arsye për të mos studiuar mjekësinë P

Tekste shqip: ““Ah Kjo Rruga E Gurbetit” - Shaqir Cërvadiku & Fatjon Dervishi” plus 21 more

Tekste shqip: ““Ah Kjo Rruga E Gurbetit” - Shaqir Cërvadiku & Fatjon Dervishi” plus 21 more “Ah Kjo Rruga E Gurbetit” - Shaqir Cërvadiku & Fatjon Dervishi “Du Me T'pa” - Gjyle Qollaku Nora Istrefi “Kercejna” - Sabiani Feat. Denis Taraj Getoar Selimi “Du Me T'pa” - Lori Bora Zemani “Million” - Melissa
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Labels

Show more