Please enable / Bitte aktiviere JavaScript!
Veuillez activer / Por favor activa el Javascript!
Ëndrra ime - shkruar nga Gent Koxha - Kaçanik ~ Rapitful Shqip

Ëndrra ime - shkruar nga Gent Koxha - Kaçanik


                             Ëndrra ime

Isha duke shikuar TV dhe papritur , nuk e kuptova se si, unë gjendesha në një vend tjetër. Aty i gjithë vendi ishte i mbuluar me rërë, me një ngjyrë që nuk e kisha parë ndonjëherë,  rërë me ngjyrë të kaltër. Fryente një erë. Unë isha i vetëm dhe i frikësuar. Më dukej vetja si në filma western. Për një çast u shtanga dhe ndjeva një pickim në këmbë. Disa krijesa të vogla që dukeshin si njerëz kishin ardhur aty. Pas atij pickimi unë u trullosa dhe rashë në gjumë të thellë. Kur u zgjova,  pashë veten të rrethuar nga po ato krijesa. Ata. filluan të pyesnin se si kisha ardhur në atë vend. Dhe për çudi, unë  i kuptoja, sepse po flisnin në gjuhën angleze. I pyeta se cili vit ishte, e ata më thane se është viti 1517. U habita shumë. U thashë se unë vija nga viti 2012-ta. Gjumi më doli dhe pashë se ajo ishte vetëm një ëndërr.
                                                                                           

Shkruar nga Gent Koxha - Kaçanik

ese per endrren,enderra ese shkrime per enderren,enderra ese shqip,ese te ndryshme per enderrat,ondrrat ese,hartime per enderrat,enderra ime hartim apo ese
Keni ndonjë pyetje?
Shto pyetje Regjistrohu Bookmark this website Ruaje

Postime të ngjashme



Kuizi i javës
  •