Ruaje këtë postim Ruaje këtë postim

Merrni njoftime per postimet e reja

Search This Blog

10 këshilla për lëkurë të bukur


  1. Mbaje veten te hidratuar duke pire 8 deri ne dhjetë gota uje apo lëngje ne dite.
  2. Ha dy vakte të mira me perime me gjethe te gjelbër per çdo ditë.
  3. Ha ushqime te pasura me yndyra te shëndetshme – merr 1 apo 2 luge gjelle me fare liri apo vaj liri çdo ditë apo ha peshk dy deri tri herë në javë.
  4. Për drekë dhe darkë: mbushe gjysmën e pjatës me sallat dhe perime pasi qe ato janë me sasi te vogël të kalorive. Gjysma tjetër e pjatës tuaj rezervohet për për karbohidrate dhe proteina.
  5. Te besh dieta te ndryshme per së tepërmi është keq për lekuren tuaj kështu që mos kalo asnjëherë vaktet. Ushqimi juaj është lëndë djegëse, asgjë më shumë apo më pakë, dhe nëse zgjedhë kryesisht ushqime të shendetshme dhe han në sasi normale, trupi juaj do të duket dhe ndjehet shumë mirë.
  6. Behu bukuroshe e gjumit. Tetë orë gjumë kualitativ rekomandohet për një lekure te mrekullueshme.
  7. Ushtrimet në mase mesatare janë të mira per lekure pasi që përmirësojnë qarkullimin në lekure dhe drenazhin limfatik te plehrave qelizore. Kjo ju dhuron një shkelqim te shendetshem. (Ushtro me pak se dy ore).
  8. Kur te zgjedhni produkt te bukurise, kontrollo listen e permbajtjes dhe testo produktin ne lekure para se ta blesh.
  9. Mbaj kapelë dhe apliko krem mbrojtëse ndaj diellit nëse kalon shumë kohë në diell – ato janë produktet më të mira kundër plakjes!
  10. Një person që vë në prioritet relaksimin për ca minuta te kohës së tij çdo ditë ka më shumë gjasa të ketëlekur te bukur. Bej paqe me trupin tuaj duke i dhen vetes shpesh komplimente.
Keto pra ishin dhjete keshillat per lekure te mire dhe njeherit dieta per lekure nga ekspertja dhe autorja e librit The Healthy Skin Diet, Caren Fischer.

  1. Mbaje veten te hidratuar duke pire 8 deri ne dhjetë gota uje apo lëngje ne dite.
  2. Ha dy vakte të mira me perime me gjethe te gjelbër per çdo ditë.
  3. Ha ushqime te pasura me yndyra te shëndetshme – merr 1 apo 2 luge gjelle me fare liri apo vaj liri çdo ditë apo ha peshk dy deri tri herë në javë.
  4. Për drekë dhe darkë: mbushe gjysmën e pjatës me sallat dhe perime pasi qe ato janë me sasi te vogël të kalorive. Gjysma tjetër e pjatës tuaj rezervohet për për karbohidrate dhe proteina.
  5. Te besh dieta te ndryshme per së tepërmi është keq për lekuren tuaj kështu që mos kalo asnjëherë vaktet. Ushqimi juaj është lëndë djegëse, asgjë më shumë apo më pakë, dhe nëse zgjedhë kryesisht ushqime të shendetshme dhe han në sasi normale, trupi juaj do të duket dhe ndjehet shumë mirë.
  6. Behu bukuroshe e gjumit. Tetë orë gjumë kualitativ rekomandohet për një lekure te mrekullueshme.
  7. Ushtrimet në mase mesatare janë të mira per lekure pasi që përmirësojnë qarkullimin në lekure dhe drenazhin limfatik te plehrave qelizore. Kjo ju dhuron një shkelqim te shendetshem. (Ushtro me pak se dy ore).
  8. Kur te zgjedhni produkt te bukurise, kontrollo listen e permbajtjes dhe testo produktin ne lekure para se ta blesh.
  9. Mbaj kapelë dhe apliko krem mbrojtëse ndaj diellit nëse kalon shumë kohë në diell – ato janë produktet më të mira kundër plakjes!
  10. Një person që vë në prioritet relaksimin për ca minuta te kohës së tij çdo ditë ka më shumë gjasa të ketëlekur te bukur. Bej paqe me trupin tuaj duke i dhen vetes shpesh komplimente.
Keto pra ishin dhjete keshillat per lekure te mire dhe njeherit dieta per lekure nga ekspertja dhe autorja e librit The Healthy Skin Diet, Caren Fischer.
loading...

Related Posts :



Namazi

Syzat