Skip to main content

“Sipas shkencës këto 5 gjëra që ju ndihmojnë të jeni më të lumtur” plus 9 more Ekonomia Online

“Sipas shkencës këto 5 gjëra që ju ndihmojnë të jeni më të lumtur” plus 9 more Ekonomia Online


Sipas shkencës këto 5 gjëra që ju ndihmojnë të jeni më të lumtur

Posted: 30 Mar 2022 04:00 PM PDT

Në momente të vështira, të gjesh buzëqeshjen dhe të përpiqesh të jesh i lumtur është një sfidë. Vështirësitë, pengesat, situatat “jo” fort të volitshme, ndonjëherë na shtyjnë drejt pakënaqësisë. Për të luftuar gjendjen e keqe dhe për të gjetur gëzimin, në fund të fundit, mund të jetë e mjaftueshme fare pak! Këtu janë pesë gjëra për të bërë që ju ndihmojnë të jeni më të lumtur sipas shkencës.

Source

Disa këshilla si të luftoni vetminë

Posted: 30 Mar 2022 03:50 PM PDT

Krijo vetëbesim Respektimi dhe pëlqimi i vetes është një hap i rëndësishëm që duhet marrë, në mënyrë që të ndërtosh marrëdhënie shoqërore të shëndetshme dhe jetëgjata, mendo për vlera që çmon te vetja, nëse ndihesh rehat me veten, e reflekton dhe te të tjerët. Gjej diçka pas së cilës mendon se je i pasionuar Bëhu pjesë ndonjë kursi gjuhe në qoftë se ju pëlqejnë gjuhët e huaja ose bëj punë...

Source

Shkenca thotë se beqarët jetojnë më mirë

Posted: 30 Mar 2022 03:35 PM PDT

Të qenët single ka avantazhet e veta. Nuk është vetëm një mendim, por një pohim shkencor. Në fakt, kërkime të ndryshme kanë treguar se jeta pa një të dashur mund të jetë njësoj–në mos më shumë – e kënaqshme nga këndvështrime të ndryshme. I fundit është ai i kryer nga dr.Bella DePaulo në Universitetin e Kalifornisë. Sipas sociologes dhe ekipit të saj, njerëzit që janë të lirë nga lidhjet...

Source

Çiftet që kalojnë shumë kohë së bashku janë më të lumtur

Posted: 30 Mar 2022 03:30 PM PDT

Çiftet që njihen me njëri-tjetrin më gjatë janë më të lumtur. Nga një studim i realizuar nga Universiteti i Kalifornisë, me çifte që kanë 13 vite martesë doli se ato çifte që janë të martuara më gjatë me njëri-tjetrin kanë gjasa të shfaqin dashuri më shumë dhe të mos kritikojnë. James Preece, një ekspert i marrëdhënieve, thënë se çiftet që kanë qenë së bashku më gjatë në martesa kanë më pak gjasa...

Source

Këto probleme shëndetësore shkaktohen nga stresi

Posted: 30 Mar 2022 03:20 PM PDT

Në ndonjë situatë emergjente, stresi mund t’ju shpëtojë jetën, duke ju dhënë më shumë fuqi të mbroni veten, p.sh: shkelmimi me nxitim i frenave për të shmangur një aksident, ose ju bën të studioni fort pa pushim për provimin. Por nga ana tjetër stresi mund të ndalojë aftësinë tonë për të qenë të efektshëm, shkakton shumë dëmtime në shëndetin tonë, në produktivitet, në marrëdhëniet tona dhe në...

Source

Pesë cilësitë e një gruaje që nuk duhet ta lini

Posted: 30 Mar 2022 03:17 PM PDT

Janë të paktë rastet kur jeta sjell për ju burra, një grua të veçantë, që është e destinuar të bëhet gruaja e ëndrrave tuaja. Takime të tilla janë gjithmonë të papritura dhe rrallë ndodhin në kohën e gabuar. Megjithatë, ajo grua shfaqet dhe ndryshon jetën tuaj përgjithmonë. Nëse një grua i ka këto 5 cilësi, kurrë mos lejoni që ajo të ikë. Është inteligjente Çdo burrë ka nevojë për një grua të...

Source

Pse jemi gjithmonë të lodhur?

Posted: 30 Mar 2022 03:15 PM PDT

“Jam shumë i lodhur”, është thënia më e përdorur këto ditë, së bashku me “Jam shumë i zënë” të cilën e kam shkruar disa javë më parë. “Jam shumë i lodhur” del nga goja ime të paktën një herë në ditë, nëse jo më shumë…në mëngjes, pasdite dhe në mbrëmje. “Jam shumë i lodhur” është bërë një mënyrë jetese, një gjendje normale dhe një normë e vazhdueshme për shumicën prej nesh. “Jam shumë i lodhur”...

Source

Cila është koha e duhur për t’u zgjuar nga gjumi dhe për të fjetur

Posted: 30 Mar 2022 02:57 PM PDT

Nëse po flini në orën 5 të mëngjesit, dhe zgjoheni për të shkuar në punë në 5 të mëngjesit, atëherë ky model joefikas i gjumit mund të ndikojë në jetën e përditshme. Por çfarë duhet të bëni për të përmirësuar gjumin tuaj? Profesori Colin Espie në Departamentin e Nuffield të Neuroshkencës Klinike në Universitetin e Oksfordit, ka një strategji se cila është metoda më e mirë për gjumë të rehatshëm.

Source

5 shenjat që tregojnë se i mendoni gjërat tej mase

Posted: 30 Mar 2022 02:50 PM PDT

Mendimet tuaja ndërhyjnë në punën tuaj Një studim zbuloi se kur atletët mendojnë shumë keq, kjo prish performancën e tyre. Nuk është çudi sepse kur mbivlerëson, shqyrton çdo veprim që bën. Ky introspeksion ju bën të mendoni së dyti dhe dyshoni në aftësinë tuaj për të bërë gjëra. Një atlet i stërvitur mbështetet në aftësinë e tyre mendore dhe fizike për të performuar. Në të njëjtën mënyrë...

Source

Shenjat që tregojnë se ai ju do veç për seks

Posted: 30 Mar 2022 02:49 PM PDT

Kur është fjala për meshkujt, ata ndahen në dy kategori: ata që me të vërtetë kujdesen për ju dhe ata që dëshirojnë vetëm seks. Kjo është me të vërtetë tronditëse, mirëpo do t’i kursenit vetes shumë telashe nëse qysh në fillim do t’i dinit qëllimet e vërteta të një mashkulli. Këto janë disa shenja që tregojnë se ai dëshiron vetëm seks, e jo një lidhje serioze që supozohet të zgjatë tërë jetën.

Source

loading...

Lexo edhe:

Postimet e fundit






Popular posts from this blog

Trajta e shquar dhe e pashquar e emrit

  Trajta e shquar dhe e pashquar e emrit Trajta themelore e emrit është rasa emërore e pashquar.  Nga trajta themelore ose parësore i fitojmë format e tjera gramatikore të emrit (trajtat). Emrat , si në njëjës ashtu edhe në shumës, përdoren në dy trajta: a) në trajtë të pashquar dhe b) në trajtë të shquar shquar. Emri në trajtën e pashquar tregon qenie, sende ose dukuri në përgjithësi, në mënyrë të papërcaktuar. P.sh.: një nxënës, një punëtor, një mendim , një mace, një laps etj. Emri në trajtën e shquar tregon qenie, sende ose dukuri të tjera, të veçuara nga gjërat e tjera të llojit të vet. P.sh.: nxënësi, punëtori, mendimi, macja, lapsi etj.   Formë përfaqësuese (bazë) e emrit është trajta e pashquar, numri njëjës, rasa emërore : djalë, vajzë, shkollë, lule, letër, njeri, kompjuter, lepur, qen, piano etj. Trajta e shquar e emrit formohet duke i pasvendosur formës përfaqësuese nyjën shquese, përkatësisht mbaresën: a) për emrat e gjin

Ese të ndryshme shqip

Ese dhe Hartime '' Ese dhe hartime të ndryshme shqip dhe anglisht '' Ndalohet rreptësisht kopjimi dhe postimi në një faqe tjetër.  Redaksia Rapitful ka lexuar disa ankesa në emailin e saj të bëra nga disa arsimtarë dhe profesorë ku janë ankuar se nxënësit po i kopjojnë esetë dhe hartimet nga faqja Rapitful dhe me ato ese apo shkrime po prezantohen gjatë shkrimit të eseve dhe hartimeve. Pra redaksia Rapitful kërkon nga nxënësit që të mos kopjojnë esetë dhe hartimet dhe me to të prezantohen para mësimdhënësve por le të jenë këto ese vetëm si një udhërrëfyes se si duhet të shkruhet një ese apo hartim dhe asesi të kopjohen. Ju faleminderit për mirëkuptim. Ese dhe hartime do te shtohen vazhdimisht keshtuqe na vizitoni prap. Nëse dëshironi Analiza letrare të veprave të ndryshme kliko mbi Analiza Letrare Kliko mbi titullin që ju intereson Ese për Diturinë   Për Mjekët! Fakultetet e sotme po kryhen me teste 6 arsye për të mos studiuar mjekësinë P

Tekste shqip: ““Ah Kjo Rruga E Gurbetit” - Shaqir Cërvadiku & Fatjon Dervishi” plus 21 more

Tekste shqip: ““Ah Kjo Rruga E Gurbetit” - Shaqir Cërvadiku & Fatjon Dervishi” plus 21 more “Ah Kjo Rruga E Gurbetit” - Shaqir Cërvadiku & Fatjon Dervishi “Du Me T'pa” - Gjyle Qollaku Nora Istrefi “Kercejna” - Sabiani Feat. Denis Taraj Getoar Selimi “Du Me T'pa” - Lori Bora Zemani “Million” - Melissa
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Labels

Show more