A) Çmimet e faktorëve të prodhimit – janë faktorë përcaktues që ndikon në koston e produktit. Pra; një rritje në çmimin e burimeve rrit koston-shpenzimet e produkteve dhe në kushtet e çmimit të ofruar në tregun e produktit e ul ofertën, dhe e kundërta e sajnjë ulja në çmimin e burimeve ul kostot-shpenzimet e produkteve dhe në kushtet e çmimit të dhënë në tregun e produktit rrit ofertën.
B) Teknologjia – nënkupton aftësia dhe njohuria shkencore që përdorut për të prodhuar në mënyrë efiçente-me nje kosto më të ulët, dhe me këtë çon në një rritje të ofertës.
C) Çmimet e mallrave të lidhur – këtu duhet bërë analiza dhe krahasimi i alternativave të mundshme për marrjen e vendimeve. P.sh. Bujqit duhet të zgjedhin se çfarë (grurë apo misër) dhe prodhuesit e televizorëve do të duhet të bëjnë zgjedhje se çfarë do të duhej të prodhonin (TV me ngjyra apo bardh e zi). Pra si bujku si prodhuesi i TV-ve mund të bëjnë prodhimin e të dy produkteve por profiti apo kapaciteti prodhues që do ta kenë do të jetë i kufizuar, pra do të prodhojnë më pak. Pra mosprodhimi i grurit apo televizorëve bardh e zi rrit koston oportune të prodhimit të misrit apo telvizorëve me ngjyrë. Rritja e kostos oportune do të shoqërohet me uljen e ofertës së njërit produkt ndaj produktit tjetër dhe e kundërta.
Ç) Pritjet e konsumatorëve – është parashiqimi i asaj se çka do të ndodhë në të ardhme në mënyrë që ti marrin vendimet e tyrë për ofertën e produkteve. P.sh. një prodhues i këpucëve pret që kërkesa për këpucë të rritet në të ardhem, ai do të ulë shtjen aktuale të këpucëve ose do të krijoj rezerva të këpucëve në mënyrë që të shesë më shumë kur çmimi të jetë rritur. Një kosto oportune më e lartë e ul ofertën. Pra; kur pritet që çmimet të rriten oferta aktuale do të synojë të ulët dhe kur çmimet priten të ulen oferta aktuale synon të rritet.
D) Numri i konsumatorëve – është kalimi nga oferta individuale në ofertën e tregut, pra shuma e oertave individuale në një kohë të dhënë bëhet numri i ofertave. Një rritje e numrit të ofertave do të thotë rritja e sasisë së produkteve të ofruara për shitje për çdo çmim, dhe me këtë rast krijohet edhe konkurenca ofertuese. Pra; rritja e numrit të ofruesve rrit ofertën e tregut, dhe ulja e numrit të ofertuesve e ul ofertën e tregut dhe krijon monopolizimin e tregut.
Lexo edhe:
B) Teknologjia – nënkupton aftësia dhe njohuria shkencore që përdorut për të prodhuar në mënyrë efiçente-me nje kosto më të ulët, dhe me këtë çon në një rritje të ofertës.
C) Çmimet e mallrave të lidhur – këtu duhet bërë analiza dhe krahasimi i alternativave të mundshme për marrjen e vendimeve. P.sh. Bujqit duhet të zgjedhin se çfarë (grurë apo misër) dhe prodhuesit e televizorëve do të duhet të bëjnë zgjedhje se çfarë do të duhej të prodhonin (TV me ngjyra apo bardh e zi). Pra si bujku si prodhuesi i TV-ve mund të bëjnë prodhimin e të dy produkteve por profiti apo kapaciteti prodhues që do ta kenë do të jetë i kufizuar, pra do të prodhojnë më pak. Pra mosprodhimi i grurit apo televizorëve bardh e zi rrit koston oportune të prodhimit të misrit apo telvizorëve me ngjyrë. Rritja e kostos oportune do të shoqërohet me uljen e ofertës së njërit produkt ndaj produktit tjetër dhe e kundërta.
Ç) Pritjet e konsumatorëve – është parashiqimi i asaj se çka do të ndodhë në të ardhme në mënyrë që ti marrin vendimet e tyrë për ofertën e produkteve. P.sh. një prodhues i këpucëve pret që kërkesa për këpucë të rritet në të ardhem, ai do të ulë shtjen aktuale të këpucëve ose do të krijoj rezerva të këpucëve në mënyrë që të shesë më shumë kur çmimi të jetë rritur. Një kosto oportune më e lartë e ul ofertën. Pra; kur pritet që çmimet të rriten oferta aktuale do të synojë të ulët dhe kur çmimet priten të ulen oferta aktuale synon të rritet.
D) Numri i konsumatorëve – është kalimi nga oferta individuale në ofertën e tregut, pra shuma e oertave individuale në një kohë të dhënë bëhet numri i ofertave. Një rritje e numrit të ofertave do të thotë rritja e sasisë së produkteve të ofruara për shitje për çdo çmim, dhe me këtë rast krijohet edhe konkurenca ofertuese. Pra; rritja e numrit të ofruesve rrit ofertën e tregut, dhe ulja e numrit të ofertuesve e ul ofertën e tregut dhe krijon monopolizimin e tregut.
loading...
Lexo edhe: