Skip to main content

Pak humor....Barcoleta me doktora

Pak humor....Barcoleta me doktora

Një doktor pyeti pacientin

-Një doktor pyeti pacientin e tij: Pi duhan?
-Pacientin: Jo
-Doktori: E pin alkoolin?
-Pacientin: Jo
-Doktori: Po ti nuk paske asnjë ves
-Pacientin: E kam një
-Doktori: Çfarë?
-Pacienti: Gënjej…

Floke kuqi

Një çift shkon tek doktori dhe i thonë të shqetsuar;
-Doktor të dy jemi me flokë të zinjë por femija na doli me flokë të kuq,si

është e mundur?
-Sa shpesh bëni dashuri -pyet doktori
-1 here në vit përgjigjet çifti.
-Epo mos u shqetësoni është për shkak të ndryshkut;
-Ja kthen doktori i çliruar.

Gjinekologu

Gjinekolog:
Dikush që kerkon problemin, atje ku të tjerët kërkojne kënaqsinë.

Problemi serioz

Doktor! Kam një problem serioz, asnjëherë nuk mbaj mend çfarë them.
Kur të ka ndodhur për herë të parë ky problem? Çfarë problemi?

Spitali i Psikiatrisë

Në spitalin e Psikiatrisë ju vunë të hanin në pjata bosh për të provuar në qotëse ndonjëri ishte shëruar.
-Të gjithe filluan të hanin , vetëm njëri nuk po hante.
-Kujdestari mendoi se ai ishte shëruar dhe e pyeti pse nuk po hante.
-Po pres të ftohet u pergjigj budallai

Doktorresha

Një burrë shumë i shqetësuar shkon te doktoresha.
Burri:
-Doktoreshë, jam shumë keq.
Doktoresha:
-Më thoni çfarë ju shqetëson?
Burri:
Dua që të bëj seks 24 orë, kudo që të jem. Çfarë mund të më jepni?…
Doktoresha pasi mendohet pak ia kthen:
-Unë mund të të jap ushqim, strehë dhe 1000 euro në muaj, më shumë, më vjen keq
por s’mundem…
Je i kenaqur me kaq ?

Budalla dhe doktori

Në spilatlin e të çmendurve, dy budallenjë kanë hyp në një pemë edhe shefi i spitalit ka ardh edhe i thotë zbritni poshtë ata prap nuk kan zbrit pastaj shefi shkon e merr një sharrë të druve edhe afrohet edhe i thotë a po zbritni poshtë, a po e prej pemën, edhe njëri prej budallave ja bën hajde t’zbresim se ky çfarë budalle asht e prenë.

Mjeku me pacientin

Shkon një i sëmurë te mjeku. Sapo hyn brenda, mjeku e pyet: “ku ishit para se

të vinit këtu?”. – Te farmacisti, u përgjigj pacienti. Mjeku përsëri: “Çfarë

budallallëku te tha ai?”. – “Më tha të vija tek ti” – u përgjigj pacienti.

Mjeku në restorant

- Një mjek duke pirë kafe në një restorant e sheh kamerierin që ecte shumë ngadalë dhe nga kureshtja e pyet: Më falni, mos keni hemoroide?. Kamerieri: Nuk e di, tash po e pyes kuzhinierin.

59 sekonda jetë

- Një i sëmurë i cili ishte në gjendje të rëndë pasi që shkon te mjeku, i thotë: Doktor, doktor, kam edhe 59 sekonda jetë. Doktori: Prit një minutë, të lutem!

Doktori me pacientin

- Doktori: Kam një lajm të keq dhe një shumë të keq. Pacienti: Më trego më parë

lajmin e keq. Doktori: Rezultatet e analizave thonë se ke edhe 24 orë jetë.

Pacienti: 24 orë?! Kjo është e tmerrshme!! Cili është lajmi shumë i keq?.

Doktori: Rezultatet kane dalë që dje.

Te mjeku

Shkon një grua te mjeku, troket në derë dhe ia hap derën një burrë me mantel të

bardhë.
- Zonjë çfarë ju duhet? – pyet ai.
- Burri nuk mund të më kënaqë, assesi.
- Zhvishuni dhe shtrijuni atje!
Fillon ai “punën” dhe pyet:
- A është më mirë tash?
- Jo.
Fton të dytin, të tretin, të katërtin, të pestin… dhe pyet:
- A është më mirë tash?
- Nuk është!
- Nuk e di zonjë, tash vjen mjeku, le të të kontrollojë ai, sepse ne jemi vetëm

molerë.

Te Kirurgu maksillofacial

Doktori : Hape gojen
Gruja: Te faleminderit doktor.
Doktori: Po pse me falenderon.
Gruja: Sepse burri me thotë gjithe mbylle.

Fat në fatkeqësi

Mjeku i thotë pacientit:
- Kam një lajm të mirë dhe një lajm të keq.
- Tregoma të mirin!
- Organi seksual do t’ju zgjatet për 6 cm, ndërsa do të zgjerohet për 2 cm.
- E çfarë lajmi të keq mund të ketë këtu?
- Është tumor malinj…

80 vjeçari tek doktori

Shkon një plak 80 vjeçar tek doktori dhe i thotë:
-Doktor, gruaja ime 25 vjeçare është shtatëzënë, çfarë mendimi ke ?
Doktori: Më lejoni t’ju tregoj një histori… : “Shkon një burrë për gjah,në vend

të armëve kishte marr një çader, arrin në xhungël dhe aty përpara i del një

luan ky i gjuan me çader, bammm dhe luani bie përtokë i vdekur…”
Plaku: Kjo është e pamundur, dikush tjetër duhet ta ketë qëlluar luanin…..
Doktori: Pikërisht pra..

Një keqkuptim i vogël te gjinekologu

Doktor, jam e martuar prej pesë vjetësh dhe ende nuk kam fëmijë…

- Zhvishuni ju lutem!
- Oh, jo! Të paktën herën e parë dua ta bëj me burrin.

Isha te doktori sot

Doktori: si e ke emrin ? – Gafurr!
Doktori: si je Gafurr ?
- mirë faleminderit!
Doktori: Në rregull pra.., tjetri!

Shabani tek doktori

Doktori : Shaban duhet t’praktikojsh më shumë sporte për shëndet më të mirë
Shanani : Po unë luj futboll, basket , tenis.
Doktori : Sa orë n’ditë luan?
Shabani : Deri sa tem hargjohet bateria e telefonit..

Shenja

- Më duhet t’jua operoj zorrën qorre – i thotë kirurgu një ylli të estradës.
- Oh, Zot. A do të më vërehet shumë shenja?
- Krejt varet nga ajo se sa do të (zh)visheni…
loading...

Lexo edhe:

Postimet e fundit






Popular posts from this blog

Trajta e shquar dhe e pashquar e emrit

  Trajta e shquar dhe e pashquar e emrit Trajta themelore e emrit është rasa emërore e pashquar.  Nga trajta themelore ose parësore i fitojmë format e tjera gramatikore të emrit (trajtat). Emrat , si në njëjës ashtu edhe në shumës, përdoren në dy trajta: a) në trajtë të pashquar dhe b) në trajtë të shquar shquar. Emri në trajtën e pashquar tregon qenie, sende ose dukuri në përgjithësi, në mënyrë të papërcaktuar. P.sh.: një nxënës, një punëtor, një mendim , një mace, një laps etj. Emri në trajtën e shquar tregon qenie, sende ose dukuri të tjera, të veçuara nga gjërat e tjera të llojit të vet. P.sh.: nxënësi, punëtori, mendimi, macja, lapsi etj.   Formë përfaqësuese (bazë) e emrit është trajta e pashquar, numri njëjës, rasa emërore : djalë, vajzë, shkollë, lule, letër, njeri, kompjuter, lepur, qen, piano etj. Trajta e shquar e emrit formohet duke i pasvendosur formës përfaqësuese nyjën shquese, përkatësisht mbaresën: a) për emrat e gjin

Ese të ndryshme shqip

Ese dhe Hartime '' Ese dhe hartime të ndryshme shqip dhe anglisht '' Ndalohet rreptësisht kopjimi dhe postimi në një faqe tjetër.  Redaksia Rapitful ka lexuar disa ankesa në emailin e saj të bëra nga disa arsimtarë dhe profesorë ku janë ankuar se nxënësit po i kopjojnë esetë dhe hartimet nga faqja Rapitful dhe me ato ese apo shkrime po prezantohen gjatë shkrimit të eseve dhe hartimeve. Pra redaksia Rapitful kërkon nga nxënësit që të mos kopjojnë esetë dhe hartimet dhe me to të prezantohen para mësimdhënësve por le të jenë këto ese vetëm si një udhërrëfyes se si duhet të shkruhet një ese apo hartim dhe asesi të kopjohen. Ju faleminderit për mirëkuptim. Ese dhe hartime do te shtohen vazhdimisht keshtuqe na vizitoni prap. Nëse dëshironi Analiza letrare të veprave të ndryshme kliko mbi Analiza Letrare Kliko mbi titullin që ju intereson Ese për Diturinë   Për Mjekët! Fakultetet e sotme po kryhen me teste 6 arsye për të mos studiuar mjekësinë P

Tekste shqip: ““Ah Kjo Rruga E Gurbetit” - Shaqir Cërvadiku & Fatjon Dervishi” plus 21 more

Tekste shqip: ““Ah Kjo Rruga E Gurbetit” - Shaqir Cërvadiku & Fatjon Dervishi” plus 21 more “Ah Kjo Rruga E Gurbetit” - Shaqir Cërvadiku & Fatjon Dervishi “Du Me T'pa” - Gjyle Qollaku Nora Istrefi “Kercejna” - Sabiani Feat. Denis Taraj Getoar Selimi “Du Me T'pa” - Lori Bora Zemani “Million” - Melissa
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Labels

Show more