Skip to main content

Biseda e panjohur me nënën

BISEDA E PANJOHUR ME NENEN

( Nje dialog i imagjionuar )


Muaji I.

Mami, jam vetem 2 cm i gjatë, por i kam te gjitha organet. E dua zerin tend dhe sa herë qe e degjoj leviz duart dhe kembët. Të rrahurat e zemres tende janë ninulla ime e preferuar.

Muaji II.
...
...Mami, sot mesova të thithja gishtat. Po te me shikoje do e kuptoje qe jam rritur pak, por akoma nuk jam aq i madh sa të mund të jetoj jashtë shtepisë sime. Këtu është kaq ngrohtë.

Muaji III.

E di çfarë mami? Jam vajzë. Shpresoj qe kjo të të bej të lumtur. Unë dua qe ti te jesh gjithmonë e lumtur. Nuk me pelqen kur qan, dukesh kaq e trishtuar.. Edhe unë trishtohem dhe qaj me ty, edhe pse ti nuk me degjon dot.

Muaji IV.

Mami, floket e mi kanë filluar të rriten. Janë ende të shkurter e të hollë, por unë nuk merzitem sepse me vonë do i kem të gjatë e të bukur. Kaloj shumë kohë duke berë ushtrime. Për shembull tani mund te kthej kokën dhe të leviz gishtat. Po ja dal mbar mire me duket.

Muaji V.

Mami, ishe tek doktori sot. Ai të genjeu, te tha qe unë Nuk jam një bebe, por unë Jam një bebe. Jam bebja jote. Mami, çfarë është aborti?

Muaji VI.

Sot e degjova prap atë doktorin. Nuk e pelqej atë, me duket i ftohte dhe pa zemër. Diçka po hyn në shtepin time. Doktori e quajti atë gjilperë. Mami çfarë është ? Po me djegë.. Mami të lutem thuaji të ndaloj. Të lutem me ndihmo. :’(

Muaji VII.

Mami tani jam mirë. Jam në parajs, në duart e një meleku. Ai po me mban. Me tregoi për abortin. Pse nuk me deshe mami? Unë ta fala por Zotit çka do i thuash: Nuk me deshte, Isha jashtëligjorë me burrë tjetër, apo...

E huazuar
-----------------

Shumë prej burrave dhe grave muslimane nuk bëjnë fëmijë apo e kufizojnë numrin e fëmijëve të tyre nga frika e varfërisë. Si ka mundësi që një besimtar dhe besimtare të ketë frikë nga varfëria apo nga risku i fëmijës së tyre, kur Allahu subhanehu ue teala ka thënë: “Nuk ka asnjë gjallesë në tokë që Allahu të mos ia ketë garantuar furnizimin e saj.” (Hud, 6). Gjithashtu, Allahu subhanehu ue teala thotë: “Sa e sa gjallesa janë që nuk kanë mundësi për furnizimin e vet. Allahu i furnizon ato edhe ju. Ai është dëgjuesi, i dijshmi.” (El Ankebut, 60)

Allahu subhanehu ue teala na ka ndaluar ta bëjmë një gjë të tillë.

Allahu subhanehu ue teala thotë: “Ju mos i mbytni fëmijët tuaj nga frika e varfërisë, se Ne ua sigurojmë furnizimin atyre dhe juve, e mbytja e tyre është mëkat i madh.” (El Isra, 31)

O ju muslimanë, mbështetuni Allahut subhanehu ue teala dhe mos kini frikë nga furnizimi i fëmijëve tuaj, sepse Ai i cili ia ka garantuar furnizimin e tyre duke qenë ata në barkun e nënës, Ai është i cili ia ka garantuar furnizimin edhe në këtë botë.
Burimi:Të përfitojmë nga H. Irfan Salihu
 
loading...

Lexo edhe:

Postimet e fundit






Popular posts from this blog

Trajta e shquar dhe e pashquar e emrit

  Trajta e shquar dhe e pashquar e emrit Trajta themelore e emrit është rasa emërore e pashquar.  Nga trajta themelore ose parësore i fitojmë format e tjera gramatikore të emrit (trajtat). Emrat , si në njëjës ashtu edhe në shumës, përdoren në dy trajta: a) në trajtë të pashquar dhe b) në trajtë të shquar shquar. Emri në trajtën e pashquar tregon qenie, sende ose dukuri në përgjithësi, në mënyrë të papërcaktuar. P.sh.: një nxënës, një punëtor, një mendim , një mace, një laps etj. Emri në trajtën e shquar tregon qenie, sende ose dukuri të tjera, të veçuara nga gjërat e tjera të llojit të vet. P.sh.: nxënësi, punëtori, mendimi, macja, lapsi etj.   Formë përfaqësuese (bazë) e emrit është trajta e pashquar, numri njëjës, rasa emërore : djalë, vajzë, shkollë, lule, letër, njeri, kompjuter, lepur, qen, piano etj. Trajta e shquar e emrit formohet duke i pasvendosur formës përfaqësuese nyjën shquese, përkatësisht mbaresën: a) për emrat e gjin

Ese të ndryshme shqip

Ese dhe Hartime '' Ese dhe hartime të ndryshme shqip dhe anglisht '' Ndalohet rreptësisht kopjimi dhe postimi në një faqe tjetër.  Redaksia Rapitful ka lexuar disa ankesa në emailin e saj të bëra nga disa arsimtarë dhe profesorë ku janë ankuar se nxënësit po i kopjojnë esetë dhe hartimet nga faqja Rapitful dhe me ato ese apo shkrime po prezantohen gjatë shkrimit të eseve dhe hartimeve. Pra redaksia Rapitful kërkon nga nxënësit që të mos kopjojnë esetë dhe hartimet dhe me to të prezantohen para mësimdhënësve por le të jenë këto ese vetëm si një udhërrëfyes se si duhet të shkruhet një ese apo hartim dhe asesi të kopjohen. Ju faleminderit për mirëkuptim. Ese dhe hartime do te shtohen vazhdimisht keshtuqe na vizitoni prap. Nëse dëshironi Analiza letrare të veprave të ndryshme kliko mbi Analiza Letrare Kliko mbi titullin që ju intereson Ese për Diturinë   Për Mjekët! Fakultetet e sotme po kryhen me teste 6 arsye për të mos studiuar mjekësinë P

Tekste shqip: ““Ah Kjo Rruga E Gurbetit” - Shaqir Cërvadiku & Fatjon Dervishi” plus 21 more

Tekste shqip: ““Ah Kjo Rruga E Gurbetit” - Shaqir Cërvadiku & Fatjon Dervishi” plus 21 more “Ah Kjo Rruga E Gurbetit” - Shaqir Cërvadiku & Fatjon Dervishi “Du Me T'pa” - Gjyle Qollaku Nora Istrefi “Kercejna” - Sabiani Feat. Denis Taraj Getoar Selimi “Du Me T'pa” - Lori Bora Zemani “Million” - Melissa
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Labels

Show more