Please enable / Bitte aktiviere JavaScript!
Veuillez activer / Por favor activa el Javascript!
NJË LULE PËR TY... - poezi dashurie ~ Rapitful Shqip

NJË LULE PËR TY... - poezi dashurie

Që atë ditë
një lule e mbjella vetëm për ty...
thellë në trupin tim
edhe thellë në zemrën time tani.
Veç nga gjithë tjerat
në kopshtin e saj
ku lindën kujtimet, dëshirat
ëndërrimet...
E ti nuk e beson dot
s'e beson dot asnjeri
sa e ndjejë, si më vije
si më deh aromë e saj
njomur nga Lotë Dashurie...
E unë çdo çast, çdo natë
me rrahje zemre pres, dëgjoj
kur do të vish i dashuri im
lule e shpirt ty t'i dhuroj
ty Engjull i jetës sime
plotë shpresë e gëzim...
Ty që shumë të dua
ty shpirti im
vetëm ti je për mua
me ty dua të jetoj edhe në amshim...!
Keni ndonjë pyetje?
Shto pyetje Regjistrohu Bookmark this website Ruaje

Postime të ngjashme



Kuizi i javës
  •