Skip to main content

Hadithe të dobëta dhe të trilluara

1. “Atë të cilin namazi nuk e largon nga të shëmtuarat dhe të irrituarat vetëm se është larguar nga Allahu edhe më shumë.” Ndërsa në një transmetim tjetër: “Atë të cilin namazi nuk e largon nga të shëmtuarat dhe të irrituarat, ai nuk ka fare namaz.”

Dhehebiu thotë: “Ibën El-Xhunejdi ka thënë se ky hadith është i trilluar dhe i shpifur.” (Mizan El-itidal, 3/293)
Hafidh El-Iraki thotë: “Zinxhiri i këtij hadithi është i paqëndrueshëm.” (Tahrixh El-ihja, 1/143)
Ndërsa Albani thotë: “Ky hadith është jo i saktë si nga zinxhiri i transmetuesve ashtu edhe për nga teksti.” (Silsile Ed-daifa, 2/985)

2. “Të folurit në xhami i ha (asgjëson) veprat e mira sikurse kafsha ha barin.” Në një transmetim tjetër: “Të folurit në xhami i ha (asgjëson) veprat e mira sikurse zjarri drutë.”

Hafidh El-Iraki thotë: “Nuk kam hasur në hadith të tillë.” (Tahrixh El-ihja, 1/136)
Sibkiu thotë: “Këtij hadithi nuk i kam gjetur ndonjë zinxhir transmetimi.” (Tabekat Esh-shafije, 4/145)
Ndërsa Albani thotë: “Ky hadith është i pabazë.” (Silsile Ed-daifa, 4)

3. "Puno për këtë botë sikur të jetosh në të për gjithmonë, ndërsa puno për botën tjetër sikur ke për të vdekur nesër.”

Albani thotë: “Nuk është transmetuar nga i Dërguari i Allahut, lavdërimi dhe paqja e Allahut qofshin mbi të.” (Silsile Ed-daifa, 8)

4. “Unë jam gjyshi i të devotshmëve.”

Sujuti thotë: “Nuk njoh hadith të tillë.” (El-havi, 2/89)
Ndërsa Albani thotë: “I pabazë.” (Silsile Ed-daifa, 9)

5. “Vërtetë unë jam dërguar si mësues i juaji.”

Hafidh El-Iraki thotë: “Zinxhiri i këtij hadithi është i dobët.” (Tahrixh El-ihja, 1/11)
Ndërsa Albani thotë: “Hadithi është i dobët.” (Silsile Ed-daifa, 11)

6. “Allahu e frymëzoi dynjanë: Shërbeji atij që më shërben Mua dhe lodhe atë i cili të shërben ty.”

Albani thotë: “Hadithi është i shpifur.” (Silsile Ed-daifa, 12)

7. “Kini kujdes nga jeshili në pleh.” I thanë: “Çfarë është jeshili në pleh?” Tha: “Gruaja e bukur në fole të keqe.”

Hafidh El-Iraki thotë: “Hadithi është i dobët.” Po ashtu thotë se edhe Ibën Mulekin e ka bërë të dobët. (Tahrixh El-ihja, 1/42)
Albani thotë: “Hadithi është shumë i dobët.” (Silsile Ed-daifa, 14)

8. “Dy grupe njerëzish prej umetit tim, nëse përmirësohen, përmirësohen të gjithë njerëzit: dijetarët dhe udhëheqësit.”

Thotë Imam Ahmedi për njërin nga transmetuesit: “Është rrenacak, shpif hadithe.” (Tahrixh El-ihja, 1/6)
Të njëjtën fjalë kanë thënë Ibën Mein dhe Darukutni.
Albani thotë: “Hadithi është i shpifur.” (Silsile Ed-daifa, 16)

9. “Ndërmjetësoni me autoritetin tim, sepse autoriteti im tek Allahu është i lartë.”

Ibën Tejmije dhe Albani thonë: “Ky hadith është i pabazë.” (Iktida Es-sirat El-mstekim, 2/415; “Silsile Ed-daifa, 22)

10. “Kush del nga shtëpia e tij për në namaz dhe thotë: “O Allah, të lutem me hakun që ke ndaj atyre që të luten Ty dhe hakun që ke ndaj të ecurit tim (për në namaz)... Allahu me Fytyrën e Tij kthehet nga ai dhe një mijë melaike kërkojnë falje për të.”

Mundhiriu thotë: “Ky hadith është i dobët.” (Tergibë ve Terhibë, 3/273)
Busejriu thotë: “Zinxhiri i këtij hadithi është plot me transmetues të dobët.” (Sunen Ibën Maxhe, 1/256)
Albani thotë: “Hadithi është i dobët.” (Silsile Ed-daifa, 1/37).

Përktheu: Hasim Krasniqi


Burimi :http://forumi.kurandhesunet.net
loading...

Lexo edhe:

Postimet e fundit






Popular posts from this blog

Trajta e shquar dhe e pashquar e emrit

  Trajta e shquar dhe e pashquar e emrit Trajta themelore e emrit është rasa emërore e pashquar.  Nga trajta themelore ose parësore i fitojmë format e tjera gramatikore të emrit (trajtat). Emrat , si në njëjës ashtu edhe në shumës, përdoren në dy trajta: a) në trajtë të pashquar dhe b) në trajtë të shquar shquar. Emri në trajtën e pashquar tregon qenie, sende ose dukuri në përgjithësi, në mënyrë të papërcaktuar. P.sh.: një nxënës, një punëtor, një mendim , një mace, një laps etj. Emri në trajtën e shquar tregon qenie, sende ose dukuri të tjera, të veçuara nga gjërat e tjera të llojit të vet. P.sh.: nxënësi, punëtori, mendimi, macja, lapsi etj.   Formë përfaqësuese (bazë) e emrit është trajta e pashquar, numri njëjës, rasa emërore : djalë, vajzë, shkollë, lule, letër, njeri, kompjuter, lepur, qen, piano etj. Trajta e shquar e emrit formohet duke i pasvendosur formës përfaqësuese nyjën shquese, përkatësisht mbaresën: a) për emrat e gjin

Ese të ndryshme shqip

Ese dhe Hartime '' Ese dhe hartime të ndryshme shqip dhe anglisht '' Ndalohet rreptësisht kopjimi dhe postimi në një faqe tjetër.  Redaksia Rapitful ka lexuar disa ankesa në emailin e saj të bëra nga disa arsimtarë dhe profesorë ku janë ankuar se nxënësit po i kopjojnë esetë dhe hartimet nga faqja Rapitful dhe me ato ese apo shkrime po prezantohen gjatë shkrimit të eseve dhe hartimeve. Pra redaksia Rapitful kërkon nga nxënësit që të mos kopjojnë esetë dhe hartimet dhe me to të prezantohen para mësimdhënësve por le të jenë këto ese vetëm si një udhërrëfyes se si duhet të shkruhet një ese apo hartim dhe asesi të kopjohen. Ju faleminderit për mirëkuptim. Ese dhe hartime do te shtohen vazhdimisht keshtuqe na vizitoni prap. Nëse dëshironi Analiza letrare të veprave të ndryshme kliko mbi Analiza Letrare Kliko mbi titullin që ju intereson Ese për Diturinë   Për Mjekët! Fakultetet e sotme po kryhen me teste 6 arsye për të mos studiuar mjekësinë P

Tekste shqip: ““Ah Kjo Rruga E Gurbetit” - Shaqir Cërvadiku & Fatjon Dervishi” plus 21 more

Tekste shqip: ““Ah Kjo Rruga E Gurbetit” - Shaqir Cërvadiku & Fatjon Dervishi” plus 21 more “Ah Kjo Rruga E Gurbetit” - Shaqir Cërvadiku & Fatjon Dervishi “Du Me T'pa” - Gjyle Qollaku Nora Istrefi “Kercejna” - Sabiani Feat. Denis Taraj Getoar Selimi “Du Me T'pa” - Lori Bora Zemani “Million” - Melissa
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Labels

Show more